Kvällens middag bestod av nybakat vörtbröd med tjocka skivor ljummen julskinka på. Mums! Men höjdpunkten var ändå drycken vi serverade till; Apotekarnes nyhet Vintermust! En mörk och lite vuxnare must, inte fullt lika söt som vanlig julmust men med toner av bl a choklad. Underbar! Det kommer helt klart serveras fler flaskor av den här hemma hos oss!
Previous Post: Juligt bubbel
Next Post: Nobelpris