Är det någon som smakat på denna? Chips med smak av julost. Ska börja med att säga att jag inte gillar chips så värst. Denna var väl ok, men lyckades inte omvända mig. Fast gillar att det tom finns chips som görs juliga 😊 kul! –
Previous Post: Havrebollar med vit choklad och citron
Next Post: Julrim på symaskin