Visst är det kul att få planera? Jag har knepat ihop en årsplanering med lite olika grejer man kan göra, som baka, sylta, pynta mm. Får kanske inte gjort allt utan det är mer av en riktlinje för vad som kan vara kul att hinna med månad för månad. Tänkte … –
Previous Post: Någon här som åker till GeKås helt själv?
Next Post: Allt i hemmet julspecial