Flaskan är fin, det är väl det mest positiva jag kan säga. Den gjorde sig fint bredvid tavlan min bonusdotter gjort. Inte så julig, men fin!I vanlig ordning smuttade jag pyttelite, och försökte bortse från alkoholsmaken. Det var inget vidare, mynta och söt glögg blev en konstig kombo tyckte jag. Håkan var inte heller positiv. Först kände han mycket myntasmak och tyckte inte det var så gott. Sen försvann myntasmaken nästan, men det smakade fortfarande inte så bra. Ingen höjdarsmak alltså, men roligt att testa. Och flaskan var fin!
Previous Post: Enkelt vörtbröd med hjälp av Hannu
Next Post: Första Glöggen