Fredagsutmaningen hos Sofies julblogg är Juldjur, så jag delar med mig av lite bilder på mina julkatter!Lisa, som dog i somras. LevisShellyShelly igen!Aslan, vår kattunge, firar sin första jul i år. Han kommer säkert dyka upp i bild. Undrar hur det kommer gå med julgran mm?
Previous Post: Trots allt kommer julen ändå!
Next Post: Dagens plan: årets första saffransbak