Jag tror att många av oss julbloggare kommer till ett läge då vi inte längtar och drömmer om julen utan lever julen, och då har vi svårt att hinna med att blogga om den. Har jag fel? Nu är julen i alla fall mycket nära!Igår var det julavslutning, såhär fin var Oskar då! Själv har jag kört med jultröjor, röda tröjor, juldiadem och julörhängen hela veckan!Igår kväll gjorde vi knäck!Idag har jag handlat det mesta till julen. Jag trodde inte att jag skulle få tag på någon rullsula till Håkan i år, men tack vare underbar personal på Ica så ordnade det sig!På eftermiddagen högg vi en gran på min bror
Previous Post: Skjorta till bror för bröllop