Glöggpremiär

Igår kväll var det dags förvarets glöggpremiär! Jag tror det är tidigt även för att vara oss, men det passade så bra efter mulen och regnig dag!Håkan hittade Blossas starkvinsglögg på systemet och jag hade en flaska Dufvenkrooks hjortron som jag hade sparat. Lite pepparkakor och ädelost fick det förstås bli till! Gott!