Enda mer julepynt har kommet frem de siste dageneMest julelys i ulike varianter Og jeg kan aldri få nok av lyslenkerDet gjør godt å få inn litt lys nå i denne mørke tida I går satte jeg opp juletreet, fortsatt uten pynt Regner med vi pynter det neste helg!Men det er jo fint der det står å skinner i all sin praktmed alle sine mange hundre lys – også uten julepynt ♥ God helg!
Previous Post: Fredags(jul)mys
Next Post: Julbak!