I helgen har vi fått hengt opp resten av julebelysningen uteog vi har pyntet pepperkakehus (både store og små)Lukten av pepperkaker fyller hele husetog det er så godt! Skikkelig Julestemning ♥Jeg har også tatt frem noen esker med julepyntog har begynt å pynte litt rundt omkring Det er så koselig å finne frem julepynten igjenJeg har hengt opp girlander med lys langs gelenderet ned trappenog tenkte å henge på noen fine julekuler og sløyferDet får bli neste prosjekt!Det var meningen at vi skulle pynte juletreet 1.novemberMen min sønn syntes plutselig at det var for tidlig, så da venter vi litt me
Previous Post: Blossa Sparkling & Spices classic red!
Next Post: Julgransäpple från Duvemåla!