Gin Snow Globe med lys Kommer på M&S 3/11 med to smaker Clementine og Rhubarb Skulle gjerne kjøpt med meg en slik flaskepå den årlige førjulsturen til LondonMen det ser mørkt ut for den turen i år gitt…Men, det er lov å ønske seg ♥FOTO: MARKS & SPENCER
Previous Post: Höstig kryddkaka
Next Post: 3 månader till jul!