Hittade saffran bland kryddorna när jag städade i köksskåpen häromdagen. Har varit sugen på saffransbullar ett tag så passade på att baka. Använde mitt recept för Saffranssockerbullar. Men istället för runda bullar bakade jag ut dem som vanliga småbullar. Om man gör dem runda brukar så mycket av fyllningen rinna ut. Goda var dom oavsett hur man väljer att baka ut dom.
Previous Post: Ingen bebis än
Next Post: Diors egna julgran