Idag kände jag sån längtan efter en kaka till kvällsfikat. Så det var bara att ställa sig och baka.Blev en kryddig kaka med julens smaker.Receptet kommer från denna underbara bok…
Previous Post: Pepparkaks schackrutor
Next Post: Julen knäcker mig!!