Lugnet har lägrat sig!

Då var det redan annandagen! Gårdagen spenderades i pyjamas hela dagen drickandes kaffe från vår nya kaffekokare, tittandes på vår nya tv och däremellan spelade vi julklappsspelen och utforskade de andra nya leksakerna. En alldeles perfekt slapp och mysig juldag!Julafton började också med en lugn förmiddag då barnen lekte med sina morgonklappar och myste med lite film. Efter lunch gick vi som vanligt ner till byn här och fick träffa både den riktiga tomten och Valle-tomten.När vi kom hem var det dags att plocka fram lite fika inför Kalle. Tomten sa när vi träffade honom på byn att han skulle bl