I söndags klädde vi granen, en liten skapelse från en skog här i närheten (inget stöldgods, kan jag väl passa på att påpeka). Vår gran går alltid i rött, guld och vitt och kläs i regel på samma sätt varje år – med polkagriskäppar, virkade snöflingor, billiga julgranskulor från Ikea och Bauhaus, och så guldstjärnan i toppen såklart. Jag tror inte att jag har visat ordentliga bilder på en julgran på flera år, så nu kör vi. Nu börjar det dessutom bli fullt med paket under granen. Många av dem ska iväg till mina föräldrar på julafton, men till dess står de alltså på julgransmattan – övervakade av vårt nytillskott till tomtenisse – och ger oss stämning. Nu ska jag fortsätta titta på årets sista Jul med Ernst. Hoppas att ni också har en mysig torsdagskväll så här några dagar före jul!
Previous Post: Julbestyr för fulla muggar
Next Post: Förberedelser och mys!