En julhälsning

Nu är juletiden så äntligen här – ni vet väl vad det innebär?Igår åt vi ostar framför Bingolotto, “Så mycket mys som möjligt!” är mitt julmottoIdag väntar julfirande hela dagen, och förstås lär en hel del mat slinka ner i magenÄnda sedan sommaren har jag väntat. Planerat, bakat, sytt, pysslat och längtatBloggen har uppdaterats nästan varje dag, så nu ska jag vila ett litet slagIngen uppdatering kan jag utlova, jag ska läsa böcker och länge sovaJag firar jul till tjugondag Knut som sig bör, bloggar förstås om jag blir på humörHa nu en riktigt fin jul kära vänner, så ses vi när jag för det känner!