Jag har inte läst boken själv än, men jag vågar mig ändå på att rekommendera boken, eftersom jag läst den första boken i serien. Det lilla bageriet på strandpromenaden hette den. Den boken var en sån där gullig bok om en kvinna som förlorar allt, flyttar till ett litet samhälle, öppnar ett bageri och hittar kärleken. Ni vet! Charmigt och gulligt, ganska förutsägbart, men ljuvligt på nåt sätt, när man är sugen på nått lättsmält.Klassisk feelgood!Tänk er nu en sådan feelgood-bok och addera jul! Visst låter det som om det kan bli bra?Polly, som böckerna handlar om, och hennes pojkvän har i den här
Previous Post: Städer som redan börjat julpynta
Next Post: Årets julsmak – Annas pepparkakor