Julen hos Åhléns.Åhléns har alltid så fina grejer. Håller ni inte med? Kolla bara in mönstret på kökshandduken, presentboxen och omslagspappret. Så fint! Boxen ska jag nog köpa och använda som förvaring, och dekoration såklart. Och kransar har jag alldeles för lite utav och denna hjärtformade kransen gillar jag. Jag skulle vilja dekorera ytterdörren i år, tänk så trevligt för alla som går förbi i trappuppgången:) Och adventsljusstaken är väldigt fin men det lutar nog mer åt den på Lagerhaus.
Previous Post: Mys med must och Pelle svanslös
Next Post: Sagojul på Kolmården i år kanske!