Har nu läst årets första julroman “Snöfall över Strandcaféet”. Jag tycker att det är så roligt att det varje år kommer nya romaner med juligt tema, det blir lite som med julfilmer ett härligt sätt att skapa lite julstämning så här under november och … –
Previous Post: Tiffany & Co…
Next Post: Bästa julreklamen