I helgen blev det glöggpremiär hemma hos oss. En mugg av svägerskans hemgjorda glögg från förra året och några bortglömda pepparkakor som vi hittade i skåpet. Nu har jag köpt hem en ask med nya pepparkakor så att det finns hemma till nästa gång. Är så … –
Previous Post: Dags att rensa ut bland julsakerna?
Next Post: Vem tar hand om julbocken?