Julens smaker

Har de senaste veckorna hunnit med att provsmaka några av årets nyheter. Till årets glöggpremiär provade vi Blossas nya årgångsglögg. Jag tyckte att den var riktigt god, vi drack den varm på traditionellt vis men jag har hört att den även ska vara god … –