Tycker så mycket om motiven på de klassiska julbonaderna, ni vet de där gamla hederliga pappersbonaderna. Jag skulle gärna vilja ha sådan någonstans här hemma men har hittills inte lyckats hitta någon bra placering. Här kommer en liten bildkavalkad … –
Previous Post: Det har snöat!
Next Post: Favorit i repris