I min lilla stad där jag bor har julbelysningen börjat komma fram. Bland annat har vi ett träd i en av våra parker som är dekorerat så fantastiskt fint med mängder av lampor. Nu när det har kommit lite snö kunde jag inte låta bli att tända vår ljusslinga … –
Previous Post: Radion?
Next Post: It’s snowing!!!