Några juliga montrar från Formex

Nu äntligen har jag vaknat upp ur min Formexkoma! Jag har tittat igenom mina hundratals bilder (inte alla så bra) och nu har jag även skrivit upp vilka bilder jag ska använda och således behöver redigera. Hösten är räddad och ni kommer förhoppningsvis få se lika mycket fint som jag gjorde under mina dagar på Stockholmsmässan förra veckan. Först vill jag helt enkelt visa upp tre fina och juliga montrar! Först ut är Strömshaga! Ett företag med stil som är en ”kombination av lantligt, industriellt och retro inredning” som det står på hemsidan. Det var AnnasJul som tipsade mig om att gå