Klämfredag

Skönt med en ledig vardag. Spenderade en stor del av dagen i Kalix. Först var vi och hämtade en lampa jag shoppat via FB. Åkte hem och satte den på plats. Perfekt. Sen begav vi oss ut för att inhandla fyrverkerierna till nyår. Det enda vi visste att vi skulle ha var trälådan Pandora. En sån har vi varje år. Resten fick vi fundera och välja på plats. Sen gick vi till lampaffären. Nu skulle jag köpa ny adventsstjärna. Blev en Markslöjd Duva. 100 cm. På halva priset. Till nästa december. Det tog lång tid att köpa stjärna eftersom dom inte hittade rätt och det slutade med att dom fick montera ned s