Idag köpte jag en mini dress till lillebror att ha på julafton. Kommer garanterat käkas ner den fort, men luvan finns kvar hahaa. Har suktat efter den länge och efter ja visat lillasyster den kunde jag inte låta bli. –
Previous Post: Pynt
Next Post: Stor julklapp