Idag prova jag och familjen de nya ifrån cloetta. Börjar med juleskum blåbär Mannen gav dom 4 av 5, tyckte att de var nästan lika goda som originalet. Storasonen 5 av 5, as gott tyckte han att de var.. Iof gillar han allt godis typ. Mellansonen 5 av 5 … –
Previous Post: Wish
Next Post: Unboxing H