För ett tag sen fick jag hem detta fina paket med dessa snapsar . Skulle egentligen varit 3 men en klarade inte leveransen . Men det går ju skriva ändå . Kommer upp ett test snart i bloggen . O.P. Anderson Petronella Julsnaps Den första november … –
Previous Post: Tekalender från Kränku
Next Post: Vinnarna äääär!