Hej hej ! Kom på att jag inte har skrivit om mitt besök hos Gekås Ullared . Åkte dit tidigt i lördags morse, hade en sån vidrig nackspärr så hela bilresan dit var en ren plåga . Här kommer lite bilder på min julspaning och mina fynd . För er som letar … –
Previous Post: Julspaning på Dollarstore