Idag var jag och familjen på falbygdensost i Falköping. Var väldigt juligt och mysigt. Tomtar och gott gott i överflöd. Hade min galna 3 åring lös, vilket gjorde att de blev lite stressigt och kunde inte kolla så mkt jag ville. Men fick många fina bilder … –
Previous Post: Udda julprylar!
Next Post: Årets julvärd?