Den här bilden tycker jag är så mysig, den visar en riktigt mysig kväll ifrån förra året. Det var den 23e December, dagen innan julafton och jag och Gubbsen hade våran första uppesittarkväll ihop med hans familj . Hela huset var färdigpyntat, mat och … –
Previous Post: Happy Halloween!
Next Post: Husligheter