Tog upp mina glögger som jag förvarar i källaren när julen är över . Kollat upp dom och tror dom alla klarar sig även denna julen . Så vart gör jag av årets skörd ? –
Previous Post: En månad
Next Post: Nu har vi ljus här i vårt hus
Tog upp mina glögger som jag förvarar i källaren när julen är över . Kollat upp dom och tror dom alla klarar sig även denna julen . Så vart gör jag av årets skörd ? –