Två “pyntminnen”:Den stora rosa glaskulan har jag fått av min storasyster och hennes familj. Min äldsta systerdotter hjälpte till att välja ut den och två andra som jag fick vid samma tillfälle. Tycker verkligen om att den är så EXTRA ALLT: Glitter, strass-stenar… och ännu mer glitter. 😄✨Julgrisen 🐷💕Jag har fått den av mamma, hon och hennes exman fick den i sin tur av ett av mina bonussyskon. Med andra ord så har den hängt med ett tag och det gör den lite extra speciell för mig.Hej kompisar!Hoppas att fredagen behandlar er väl? Jag vaknade med lite extra julpirr i magen idag, faktiskt. Tänk a
Previous Post: Julfint från Polarn o Pyret!
Next Post: Ljuvligt doftljus!