Hej kompisar!Jag hoppas att novembers inledning har behandlat er väl. Ni hänger väl med på ilovechristmas.se? Vi börjar bli riktigt varma i kläderna där. Mysigt!Last christmas… 🎶 Måndagspepp med några bilder från förra julen. Julspaning på RUSTA och LAGERHAUSMusiktips med KYLIE och PENTATONIX
Previous Post: Julsåpa
Next Post: Det närmar sig