Lakrits + choklad = ljuvligt!

Choklad och lakrits är goda var och en för sig och fantastiska tillsammans tycker jag. Så då blir det ganska självklart att Hauptlakrits är en favorit hos mig. Jag är dock inte lika förtjust i deras rejält salta salmiak godisar som de fokuserat mer på sista tiden, men jag har fått en hint om hos min favorit lakritsbutik att det ska komma jul/vinter lakrits som är mer åt det gamla hållet. Har fått provsmaka en av deras klassiker chokladlakrits med pepparkakssmak i ny tappning och den gjorde mig inte besviken. Från och med idag går det att köpa Haupts nya jullakrits och kalender i webbutiken. De