Saffranssemlor

Idag är jag i Stockholm på kurs, dag 2. Hade lite tid igår ikväll  men jag orkade inte gå på affärer. Det blev Åhléns och In & Finn, blev ingen shopping men lite kul att kika.  Dessa saffranssemlor bjöd jag på när vi hade glöggprovning.