Idag är jag i Stockholm på kurs, dag 2. Hade lite tid igår ikväll men jag orkade inte gå på affärer. Det blev Åhléns och In & Finn, blev ingen shopping men lite kul att kika. Dessa saffranssemlor bjöd jag på när vi hade glöggprovning.
Previous Post: Fair Trade Christmas
Next Post: Skurna Mandelpepparkakor!