SNÖLYCKA!

 Hej Mina Julvänner!I morse blev jag väckt av det där underbara samtalet från syrran (och systerdottern) som talade om att DET SNÖAR ute!!! Jag hade själv sett på väderprognosen igår att det kanske, kanske skulle snöa men man vågar ju inte hoppas för mycket… Hursomhelst, så fort jag svarade i telefonen kl. 8 på morgonen så förstod jag vad det gällde och flög upp ur sängen och öppnade sovrumsgardinerna……och såg denna underbara syn! Vilken lycka! Snabbt som sjutton gjorde jag mig i ordning och tog med mig hundarna ut på promenad för att njuta. Det var minusgrader fortfarande och halt på mån