Hej Mina Julvänner!Idag hade jag bestämt mig för att gå upp extra tidigt så att jag kunde installera mig själv i soffan lagom till Vinterstudion började kl 08.15. Eftersom jag under veckan och igår hade sett att det skulle snöa på morgonkvisten så hade jag jättesvårt att sova under natten, och varje gång jag vaknade till var jag tvungen att titta ut genom sovrumsfönstret. Och äntligen, runt 6-tiden på morgonen var det lite vitt ute!!! Kl 07.30 klädde vi på oss varmt och gick ut och möttes av vit mark! Det var så underbart! Jag hade virat in mig i min egenhändigt virkade mössa och halsduk i julf
Previous Post: Karamellpopcorn
Next Post: Påbörjat husbak