Oroliga tider…

Hej Mina Julvänner!Jag planerade verkligen inte att vara frånvarande så här länge på bloggen, men jag har inte haft ro eller energi att julblogga. Tyvärr har min underbara busiga beagle (till vänster på bilden nedan) fått hälsoproblem, och jag vet inte var det kommer att sluta vare sig för honom eller för min hårt ansträngda ekonomi💔😢. Förhoppningvis 🤞 ordnar det sig den här gången🙏, men jag är och har varit riktigt orolig. Hundarna är mitt allt och meningen i mitt liv och hjälper mig att må så bra som jag kan, så när det är hotat faller allt annat i mitt liv som ni kanske förstår…Men för att