Lever i (jul)nuet med julfilmer och annat juligt

Hej Mina Julvänner💓Hur har ni det hemma i stugorna? Nu är det första oktober och mörkt, blött och murrigt ute. Jag har i princip (tunn) mössa på mig så fort jag går ut och har börjat använda mina polotröjor. Snart kommer Allers Julmagasin ut i affärerna vilket jag tror att alla vi julälskare ser fram emot och nästa fredag öppnar ‘mitt’ IKEA sin julshop. Härliga tider väntar!Själv har jag bestämt mig för att NU KÖR JAG! Nu lyssnar jag på all julmusik och tittar på de alla de julfilmer jag känner för! Om det är någonting jag har verkligen lärt mig de senaste två åren, och för all del ju äldre jag