Juliga stunder från senaste tiden

Hej Mina Julvänner!Den här veckan har jag bara tagit det lugnt och försökt få in så mycket juligt i min vardag som jag bara kan. Jag har tagit fram och tänt mitt gamla doftljus med grandoft…och det doftarmagiskt gott här hemma🎄! Det verkar inte som om Yankee Candle har kvar just denhär ljuvliga juldoften, men deras nya doft The Perfect Tree låter ju lovande…I affären har jag spanat in årets första jultidningar…och den billigare,Allers Julmagasin, fick följa med mig hem.Även GB Sandwich pepparkaka hade dykt upp, men jag tycker att 18 kr var ganska saftigtför en glass…😳Jag har följt nomin