Hej Mina Julvänner!Det känns nästan svårt att förstå att årets bästa månad har börjat! Man går och längtar och längtar och helt plötsligt är december månad här och det känns nästan overkligt. Är det verkligen sant?! Är det verkligen sant att snart är det julafton då jag får sitta och mysa i soffan hemma hos syrran och titta på Kalle och öppna julklappar med min kära familj?! Och det hjälper ju inte att dagarna i december månad går så himla fort; tycker ni inte det? Man hinner liksom inte riktigt med att ta in allt det underbara… Som väldoftande hyacinter till exempel…Det måste vara en av de
Next Post: Hyacintdoft och andra adventshelg!