Jul i September

 Hej Mina Julvänner!Jag vet att ni väntar på ett långt inlägg om förra året julfirande med pappa, men det har varit lite körigt den senaste tiden och jag har inte haft tid (eller koncentration för den delen) att sitta en hel eftermiddag och skriva ihop inlägget. Men denna vecka ska det bara ske…om inget annat oväntat dyker upp…På tal om min älskade pappa så är det kämpigt för honom och hans fru Monica just nu😢. För er som inte vet om det sedan tidigare så har tyvärr pappa alzheimer 😢 och har svårt att klara sig helt själv. Han har dagverksamhet, men resten av tiden är han alltid tillsammans