Att testa nya julrecept…

Hej Mina Julvänner!Innan jag skriver något annat så måste jag bara säga att JAG LÄNGTAR EFTER SNÖÖÖÖ! Varje dag tittar jag på väderleksappen för att se om det dyker upp några snöflingor framöver men det är bara plusgrader så långt ögat och telefonen kan nå😞. Så frustrerande; det är ju ändå november liksom?!Nu när jag har fått ur mig den frustrationen😫😉, så kan jag fokusera på det jag egentligen tänkte skriva om idag. Jag undrar nämligen om ni gillar att testa nya julrecept, eller om ni håller er till samma välbeprövade julrecept varje år?Själv tycker jag egentligen att det är kul att testa nya