Hej på er igen mina fina julvänner! Ja, nu sitter man här igen i soffan med en filt runt axlarna, ett juligt doftljus på bordet och regn och mörker utanför fönstret…visst är det mysigt?!😁Fast jag måste erkänna att det var en stund i våras då jag undrade om det överhuvudtaget skulle bli en jul, så kaosartat och hemskt som allt helt plötsligt blev när Viruset tog över våran värld och vardag. Tack vare sällskapet av mina hundar så klarade jag ändå av den värsta tiden på våren relativt bra. Då var det värre för mig personligen att fylla 25×2 år på sommaren😲!Ni som har följt mig länge här på julbl
Previous Post: Det blir jul ändå – i år också
Next Post: Julafton 2019