Bara två veckor kvar till advent och nu tycker jag att man kan få ägna sig åt så mycket julförberedelser som man vill så länge man njuter av det och inte stressar, för stress hör inte ihop med julmys Jag har en känsla av att de som inte gillar julen är de som stressar, inte vi som älskar att pynta, baka och laga julmat Själv så har jag fortsatt med mina julkort idag, eller rättare sagt så skrev jag några julbrev till mina utländska vänner så nu är deras julpost klar att postas Mitt i alltihop så ringde min chef och jag blev ombedd att jobba några timmar i dag. Anledningen kan ni läsa om här och
Previous Post: Söndag
Next Post: Tillbakablick på tidigare novembermånader…