Vi har julfikat och tittat på Polarexpressen nu börjar vår uppesittarkväll då vi samlas hela familjen i köket och julbakar. Struvor, marcipan och annat gott. Vi bakade lussekatter på eftermiddagen, nybakade och så fluffiga så man trodde att man bet i ett moln av saffran. Så goda! En pepparkaksgumma får pryda köket och sprida sin pepparkaksdoft. Ser ut som om sonen har slagit in en julblomma till mig
Previous Post: Klappar under granen
Next Post: Hemma igen