Julmys med julkortsverkstad

Jag började lite smått med mina julkort i veckan, fortsatte i går kväll och direkt när jag vaknade i morse längtade jag efter att fortsätta så jag har ägnat det mesta av dagen åt att tillverka mina julkort. Jag gör dem ganska enkla i år eftersom jag har börjat så sent men det tar sin lilla tid ändå och det är så mysigt att sitta och pilla med i min lilla pysselvrå medan jag lyssnar på julmusik. Många år så har jag ju tillverkat julkorten under hela året, då gör jag ett i taget i egen design men nu när jag är så sent ute så blir det samma design på alla men olika papper och kanske dekorationer.