Igår kväll var jag på julkonsert, Karlskrona kommun bjuder varje år sina medarbetare på konsert med Marinens Musikkår och den var som vanligt helt fantastiskt bra Solisten var en musikalartist (som jag inte minns namnet på) men han var otroligt bra och vi bara njöt av kvällen och all vacker och stämningsfull julmusik Igår kväll kom även äldsta dottern hem på sin julledighet, härligt att ha henne hemma igen i två veckor. Så här ser det ut i soffan mittemot mig, som jag skrev tidigare så staplar jag julklapparna där just nu tills sista städningen innan julafton är avklarad Det är bara jag som anv
Previous Post: Julklappar under granen
Next Post: Wienernougat