Julefriden har infunnit sig

Det kanske är lite sent att skriva så den 27:e när själva juldagarna är över men jag går in i min julbubbla och bara njuter av att vara ledig, av mitt julpyntade hus, rester av julgodis, en spinnande katt i knäet, julmusik, läsning, te, tända ljus osv. Återhämtar mig. Tonårsdottern lägger pussel tillsammans med en vän vid bordet intill mig och det är så rofyllt. God fortsättning till er alla, hoppas att ni också får stunder för vila och återhämtning i julgranens sken Jag ändrade texten på min lilla griffeltavla i köket