Så har julefriden lagt sig Här kommer de utlovade fotona på julgranen i vardagsrummet. Imorgon tänder vi riktiga ljus runt om i rummet men ikväll håller vi till i köket och där uppe. Katterna älskar julgranarna, Tusse syns knappt men han är en liten marodör när det gäller julgranar… En av mina nya julgranskulor som jag köpte i Ullared. En liten vy från ovanvåningen Gottebordet är förberett med det köpta godiset, det hemmagjorda står svalt tills imorgon. Julgranen uppe med Chanel ovanpå julklapparna Önskar er återigen en riktigt fröjdefull julhelg
Previous Post: Nu är han rest
Next Post: Imorgon smäller det!