Julefrid

Så har julefriden lagt sig Här kommer de utlovade fotona på julgranen i vardagsrummet. Imorgon tänder vi riktiga ljus runt om i rummet men ikväll håller vi till i köket och där uppe. Katterna älskar julgranarna, Tusse syns knappt men han är en liten marodör när det gäller julgranar… En av mina nya julgranskulor som jag köpte i Ullared. En liten vy från ovanvåningen Gottebordet är förberett med det köpta godiset, det  hemmagjorda står svalt tills imorgon. Julgranen uppe med Chanel ovanpå julklapparna Önskar er återigen en riktigt fröjdefull julhelg